Подивитись все

Отримання та повернення товару

  1. Отримання товару
  2. Повернення товару
  3. Гарантії
  4. Законодавство

1. Отримання товару

Обов'язково переконайтеся у відсутності дефектів та комплектності товару, перш ніж розписатися в Акті приймання-передачі товару.

Співробітник, який здійснює доставку, зобов'язаний видати товарний (касовий) чек (за винятком оплати за безготівковим розрахунком) та заповнений гарантійний талон зі штампами. За наявності претензій до зовнішнього вигляду та комплектності товару Ви можете відмовитись від товару.

ПАМ'ЯТАЙТЕ! Претензії до зовнішнього вигляду доставленого Вам товару відповідно до ст. 458 та 459 ЦК України Ви можете пред'явити лише до передачі Вам товару продавцем. Посилання на забрудненість товару, недостатню освітленість приміщення, кваплення з боку експедиторів та інші причини не є підставою для невиконання Вами вимог ст. 484 ЦК України.

2. Повернення товару

Перед тим, як встановити двері, перевірте, чи відповідає ваше уявлення про двері та її реальні характеристики. Рідко, але трапляються випадки помилок в описі на сайті. Усі основні характеристики вказано в інструкції до товару. Ви можете відмовитись від товару, якщо при отриманні товару виявили різницю в його описі на сайті та інструкції. Намагайтеся з'ясувати це питання до моменту початку встановлення дверей. І тоді ми без проблем його поміняємо чи повернемо гроші.

При виявленні прихованих дефектів у товарі одразу повідомте нам про це. Обмін товару чи повернення коштів Покупцю здійснюється після проведення експертизи Виробником. Звертаємо Вашу увагу на те, що встановлення дверей працівниками доставки не здійснюється!

У випадках, коли товар належної якості не підійшов Вам з будь-яких причин, Ви можете відмовитися від нього в будь-який час до його передачі, а після передачі протягом семи днів, не рахуючи дня його покупки. Для цього потрібно:

  • Товар не був у вжитку, були збережені його споживчі властивості, товарний вигляд, упаковка, пломби, ярлики, а також товарний або касовий чек, документація до товару.
  • Товар був товаром належної якості (справний, не мав вм'ятин, тріщин, подряпин, сколів та інших механічних пошкоджень, за винятком прихованих виробничих дефектів).
  • Товар не був замовною позицією, зробленою за індивідуальними параметрами та розмірами.

При недотриманні цих умов ми, на жаль, не зможемо обміняти товар, або повернути за нього гроші.

Відповідно до Постанови Уряду України від 27.09.2007р. N 612 «Про затвердження правил продажу товарів дистанційним способом» надаємо наступну інформацію про порядок та термін повернення товару:

  • Необхідна збереження товарного вигляду, споживчих властивостей, упаковки товару належної якості до повернення його продавцю, а також документів, що підтверджують укладання договору (відсутні ознаки використання, збережений товарний вигляд, пломби, відсутні сліди розкриття товару, механічні пошкодження, інші дефекти; товар у заводській упаковці з товарним, касовим чеком, а також з іншими документами на товар, переданими в момент покупки (гарантійний талон, інструкція з використання, ін.)
  • Товар може бути повернений протягом 7 календарних днів після передачі товару.
  • При відмові покупця від товару продавець повертає суму, сплачену покупцем за винятком витрат продавця на доставку, не пізніше ніж через 10 днів з дня пред'явлення відповідної вимоги.

3. Гарантії

Товари, придбані в нашому магазині, у разі несправності обслуговуються за гарантією сервіс - центрами, авторизованими Виробниками, на підставі гарантійних талонів, що додаються до товару.

  • гарантія на збереження зносостійкості діє лише для поверхонь, на яких декоративний шар повністю стерся до несучої плити на площі не менше 10 см² для кожного місця стирання. Гарантія не поширюється на стирання або сколювання по краях дощок. Зміна ступеня блиску не вважається зносом поверхні підлоги, що ламінує.
  • гарантія не покриває шкоди через використання не за призначенням, аварій, дії обставин непереборної сили та інших обставин, що не є звичайними для житлових приміщень. Гарантія також не поширюється на чисто зовнішні пошкодження, наприклад, забруднення через стирання меблями або вм'ятини. Механічні або хімічні пошкодження, а також збитки через вплив вологи також виключаються з гарантії.
  • Збитки, заподіяні третіми особами, не є предметом гарантії (наприклад, пошкодження при транспортуванні, укладанні, монтажі).
ВиробникГарантійний термін у місяцях з дня покупки
Двері Білорусії12
Термінус12-60*
Родос12
Папа Карло12-60*
Новий Стиль12
Korfad12
Leador12
Феран12
Портала12

*залежно від моделі дверей

4. Законодавство

Відносини між Покупцем та Продавцем регулює Закон України «Про захист прав споживачів»

Правила продажу дистанційним способом регулює стаття 26.1. «Дистанційний спосіб продажу товару» Закону «Про захист прав споживачів»